Àudio

Sant Josep de Calassanç

L’anterior àudio simula una falca de ràdio Escolapia en el qual s’anuncia el dia de Sant Josep de Calassanç. És el que vaig tenir pensat des d’un principi i no he tingut cap problema, atès que ja havia usat l’Audacity (el programa d’edició d’àudio recomanat) diverses vegades.
Primerament, he importat tots els àudios (la meva veu, la música de fons, la música d’entrada, la música de sortida, el jingle introductori de la ràdio i de les notícies i, finalment, els senyals horaris; les músiques les he trobat sense drets d’autor de la llibreria de so de Youtube, els jingles els he descarregat de dues pàgines que me n’han cedit els drets: http://www.locutortv.eshttp://www.amorypoesia.es, la meva veu l’he gravada i els senyals horaris ja els havia fet jo amb l’Adobe Audition en una altra ocasió). En segon lloc, he muntat les pistes en el corresponent ordre, només he necessitat dos canals -que en un final he unificat en un canal estèreo a l’hora d’exportar-. He tallat els inicis i finals de les músiques seleccionant amb el ratolí i l’eina de selecció i eliminant amb el botó del teclat destinat a aquesta funció. He mogut les pistes fent Ctrl+x i Ctrl+v. Finalment he inserit l’efecte de “Desvanecer progresivamente” seleccionant la part final de l’última pista de música. En darrer lloc, ho he exportat tot clicant Ctrl+Shift+E seleccionat “Unificar àudio en pista estèreo” i he afegit les metadades necessàries (noms, atribucions dels jingles, data, autor, etc.). Per acabar, ho he penjat tot a http://www.archive.org i he copiat el còdec al meu article.
Estic prou satisfet del meu treball, puix he pogut acabar-l’ho omplint tot el que es demanava, i el mateix dia que ens l’han assignat (només havent d’escriure l’entrada a casa, la resta l’he pogut fer en una hora de classe).
Anuncis
Estàndard

Deixa un comentari

